Abstract:
Cromatura nerahè dispunibule cummerciale da più di 50 anni.U cromu neru originale hè descrittu in Mil Std 14538 chì deposita u cromu neru da uncromu esavalenteelettrolitu.In l'ultimi deci anni, ci hè statu u sviluppu cummerciale di dipositi di cromu neru da acromu trivalenteelettrolitu.Stu documentu vi riviseghjà i carattiristichi dipositu è cunsiderà upirativu di sti simili, madiverse cromaturedipositi.
Introduzione
A bella è a bestia (francese: La Belle et la Bête) hè una fiaba scritta da a scrittrice francese Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve è publicata in u 1740. U nostru paragone cù sta presentazione ùn sarà micca nantu à a fiaba ma piuttostu nantu à e differenze trà itrivali èesavalentei prucessi di cromatura nera basati in cromu.
A Figura 1 compara l'aspettu di e suluzioni di prucessu trivalente è esavalente.A manca hè un prucessu di cromatura trivalente basatu in sulfate di cromu.U culore di suluzione hè blu scuru, u tank hè relativamente pulitu, è a suluzione hè stabile.Avemu facilmente decisu chì stu prucessu serà chjamatu a Bellezza in questa presentazione.
À a diritta hè un prucessu di cromatura negra basatu in triossidu di cromu.U culore di suluzione hè marrone rossu.Durante l'electroplating, u gasu di l'idrogenu evoluzione, chì pò creà una nebbia hexavalente chì cuntene cromu.Questa nebbia deve esse cuntrullata cù agenti bagnati è o ventilazione push-pull.U cromu neru hexavalente, almenu per u restu di sta presentazione, serà chjamatu u megliu.
Figura 1 - A Paragone di prucessi di cromatura negra trivalente è esavalente.
L'ughjettu di stu travagliu hè di valutà i dipositi alternativi di galvanica di cromu neru è di determinà l'usu praticu è l'adattabilità di questi rivestimenti in l'applicazioni automobilistiche è commerciali interni è esterni.L'enfasi hè nantu à e caratteristiche di u rendiment fisicu, cumprese a prutezzione di corrosione, a resistenza à i graffi, a resistenza à e macchie è l'aspettu di i dipositi di cromu neru basati in esavalente è trivalente.I risultati duveranu serve cum'è una guida pratica per selezziunà e migliori combinazioni di rivestimenti placcati per ottene u rendiment previstu.Cerchemu ancu di identificà cumu i dipositi di cromu neru paragunate cù altre alternative di rivestimentu neru, cumprese PVD, mantellu di polvere nera è nichel electroless neru.
Sfondate
I patenti per a cromatura nera datanu di u 1952. A patente iniziale ligata à l'electroplating di cromu neru, hè stata emessa à Gilbert è Buhman.1 Gilbert è Buhman anu sviluppatu un prucessu chì utilizeghja l'anidride cromica acquosa è l'acidu acìticu per ottene un depositu grisgiu scuru à neru nantu parti di fucili, parti d'artiglieria è equipaggiu militare à l'Arsenale di Rock Island.1 Ulteriori patenti sò stati presentati da Westinghouse Electric in u 1956 è Kewanee Oil Company (Harshaw Chemical), emessu in u 1971.2,3 U brevettu Harshaw Chemical, eventualmente hè statu trasferitu attraversu M&T Chemicals, è hè avà vendutu sottu a marca Atotech Chemical Econo-chrome BK.
I primi brevetti percromatura trivalentedata di principiu di u 1970. Gyllenspentz è Renton di Albright è Wilson;oltri Tremmel di OMI (oghji MacDermid Enthone), eranu unu di i primi pionieri à purtà fora u sviluppu di trivalenti chromium electroplating bagni.U travagliu di Tremmel cuncintrau nantu à l'utilizazione di cumposti di tiazoli, mentri u travagliu di Gyllenspentz è Renton fucalizza nantu à l'usu di formiate, acetate, bromure è ammoniu per ottene un depositu viable cummerciale. cumunimenti usati avà chì sò più faciuli di cuntrullà.
Comparazione operativa
A Tabella 1 compara i paràmetri di u funziunamentu di e versioni di cloru è sulfate di u cromu neru trivalente è i prucessi di cromu neru hexavalente. 3 A prima è a più significativa differenza operativa hè in l'elettrolitu.I prucessi di cromu neru trivalente utilizanu un cloru o sulfate di sal di metallu cù cromu per l'elettrolitu, mentri u cromu neru hexavalente usa triossidu di cromu (o àcitu cromicu) per u cumpunente principale.I bagni trivalenti operanu in un intervallu di pH di 2-4 mentre chì u cromu neru hexavalente opera à un pH di menu di 1. E temperature di u funziunamentu sò simili in tutti i trè suluzioni.
Cliccate quì per amparà:Differenza trà Cromu Trivalente è Cromu Hexavalente
Prucessi.
In quantu à u lanciu è a cobertura, i prucessi di cromu neru trivalente anu una bona putenza di scaccià è copreranu e parti più cumpletamente senza l'usu di anodi ausiliari speciali.I disinni di racking standard ponu esse usatu.
Tuttavia, questu ùn hè micca u casu cù u prucessu di cromu neru hexavalente.L'efficienza hè povera chì porta à una mancanza di putenza di scaccià è copre.Senza fissazione speciale di rack (vale à dì, anodi ausiliari), u depositu di cromu neru averà parechje sfumature di grisgiu è grisgiu / nìvuru, è parechji cumpunenti chimichi anu da esse equilibrati per un neru ottimale in tutta a gamma di densità attuale.
À propositu di CheeYuen
Stabbilita in Hong Kong in u 1969,CheeYuenhè un fornitore di suluzione per a fabricazione di parti in plastica è u trattamentu di a superficia.Dotatu di macchine avanzate è linee di produzzione (1 centru di stampaggio d'attrezzi è iniezione, 2 linee di galvanica, 2 linee di pittura, 2 linee PVD è altri) è guidata da una squadra impegnata di esperti è tecnichi, CheeYuen Surface Treatment furnisce una soluzione chiavi in mano percromati, pittura&parti PVD, da u disignu di l'utensili per a fabricazione (DFM) à u PPAP è eventualmente à a consegna di parti finite in u globu.
Certificatu daIATF16949, ISO 9001èISO 14001è verificatu cùVDA 6.3èCSR, U Trattamentu di Superficie CheeYuen hè diventatu un fornitore largamente acclamato è un partner strategicu di un gran numaru di marchi è fabricatori ben cunnisciuti in l'industria di l'automobile, l'apparecchi, è i prudutti di bagnu, cumprese Continental, ALPS, ITW, Whirlpool, De'Longhi è Grohe, ecc.
Avete cumenti riguardanti stu post o sughjetti chì vulete vede noi copre in u futuru?
Send us an email at :peterliu@cheeyuenst.com
Tempu di Postu: Feb-26-2024